miércoles, 22 de agosto de 2007

Postals de vacances


Vet aquí un petit poblet, del Castelló interior, on s'arriba després de moltes corbes i aquest cop en temps rècord: 7 hores!!, gràcies a un monumental col·lapse a l'AP7. Nota positiva: estalvi dels peatges del Vendrell i Tarragona (només faltaria!!!, ara que també ens podien haver estalviat el de Martorell, que la cua arribava gairebé fins allà, quan vaig passar-hi).

I ja estic de tornada, després de 15 dies que havien de ser de desconnexió i descans i, si bé ho han estat en part, també han estat de molta festa, com un retorn a anys abans. Feia temps que no disfrutava tant!
Així que fent balanç dels meus pròposits d'inici de vacances:
- Dormir moltíssim: no tant com hauria, anar a dormir tard i aixecar-se poques hores després no deu ser bo!
- Fer la migdiada: cada dia!!
- Llegir: m'he enganxat als crims de l'Agatha Christie (ara no sé com s'escriu) i als Astèrix i Obèlix
- Prendre el sol: poc, no massa. Més aviat la lluna.
- Banyet al riu o a la platja: ok
- Una mica de festes de poble: una mica massa, diria
- No fer absolutament res: passejar, anar a prendre algo, anar al poble del costat, ballar, etc.
- Agafar la bici: una sola tarda
- Fer alguna excursioneta: Oh! Un altre any serà
- El vermut de diumenge, cada dia: doncs tampoc
- Descans i repòs. no tant com caldria
- Mots encreuats i crucigrames: cap ni un, només alguna partida de cartes
- Postals?: aquí ve
- Veure com es pon el sol: i tant!
- Veure com es fa de dia: gairebé cada dia
Sort que encara em queden uns dies de descans abans de Festa Major.

No hay comentarios: